Доставка

1. При заповненні форми замовлення будьте уважні. Вказуйте точний і докладний адресу доставки (будинок , корпус , будова , під'їзд , код , поверх , назва компанії , номер офісу і т.д.). Ми зробимо все можливе , щоб квіти були доставлені Одержувачу в бажаний час . Але , у разі , якщо доставка виявилася неможливою з причини помилково наданих нам даних (помилка в номері будинку , вулиці , Одержувача за даною адресою не існує) , замовлення вважається виконаним.

2. Щоб уникнути помилок і непорозумінь при доставці , ми просимо Вас при заповненні форми замовлення вказувати прізвище , ім'я та телефон Одержувача. Якщо ви впевнені в місці знаходження отримувача і не хочете, щоб менеджер зв'язувався з Одержувачем заздалегідь  вкажіть це в коментарі до замовлення, якщо Одержувача не має на місці в зазначений час, або кур'єр не може потрапити за адресою (закритий двір, не працює домофон, закрита територія), доставка вважається виконаним, повторна доставка оплачується в 2-х кратному розмірі. Квіти , які не вдалося доставити унаслідок відсутності Одержувача і неможливості їх передачі через третіх осіб , зберігаються в Квітковому салоні terika.com.ua протягом 2 -х діб з вказаною в замовленні дати доставки. Одержувач або Замовник протягом цього часу можуть забрати замовлення в салоні , ми також готові здійснити повторну доставку букета иншому Одержувачу та за іншою адресою.

3. Ми гарантуємо , що вся інформація , передана нам для обробки Вашого замовлення , конфіденційна і не підлягає передачі третім особам. Інформацію про Замовника Одержувач замовлення може дізнатися тільки на основі тексту листівки. Всі інші дані , зазначені при оформленні замовлення , Одержувачу не надаються.

4. В окремих випадках ми залишаємо за собою право еквівалентної заміни квіткових і пакувальних матеріалів з умовою збереження загального вигляду , колірної гами та вартості квіткової композиції. Деякі квіти є сезонними і можуть бути недоступні в даний момент.

5. Зазначені розміри букетів і композицій є приблизними . Реальний розмір квіткових композицій може відрізнятися на 5-10 см (у разі весільних букетів - на 2-3 см).

6. Замовлення може бути скасованне не пізніше 24-х годин до моменту доставки. Повернення грошових коштів проводитися тільки на банківську карту замовника протягом двох робочих днів. Якщо при оплаті замовлення Ви не вказали свої дані, то в разі скасування замовлення повернення і зарахування грошей на протязі п'яти робочих днів.

7.Наш магазин квітів і доставка працюють без свят і вихідних. Доставка проводиться з 7:00 до 21:00. Якщо Ви хочете замовитидоставку на інший час - це обговорюється  на окремих умовах.

 У випадку, якщо Вам потрібна термінова доставка, просимо Вас зателефонувати нам за номером +38 093 838 16 33, також він доступний в вайбере, вацапе і Телеграмі. Можлива термінова доставка від 30 хвилин

 8.Звертаємо Вашу увагу на те, що замовлення на 13 і 14 лютого, а також з 5 по 8 березня просимо оформляти заздалегіть, оскільки у святкові та передсвяткові дні наші співробітники завантажені понад міру.

Мінімальна вартість доставки від 50 гривень і залежить від відстані по місту.


Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню, так як квіти відносяться до товарів, що швидко псуються, і зберегти їх товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах.


Правила доставки на 14 лютого (Валентинів день)

У зв'язку з високою завантаженістю на ці дні, замовлення на доставку і самовивезення прохання оформляти заздалегідь!

Просимо ознайомитися з умовами доставки:

Доставка замовлень проводиться в наступні тимчасові інтервали:

- з 6:00 до 8:00

- з 8:00 до 11:00

- з 11:00 до 14:00

- з 14:00 до 17:00

- з 17:00 до 20:00

- з 20:00 до 23:00

У замовленні обов'язково необхідно вказати контактний номер одержувача. Якщо в період доставки не вдається зв'язатися з одержувачем після 2-3 дзвінків (абонент не бере трубку, немає зв'язку, номер неактуальне) доставка буде здійснена протягом дня, якщо одержувач не вийде на зв'язок, замовлення автоматично переноситься на наступний день і менеджер уточнює коректний номер телефону одержувача.

У ці дні фотозвіт не є гарантованою послугою.

Можливість зміни інформації в замовленні: з 12 лютого, в замовленнях оформлених на 14 лютого ми не зможемо прийняти зміни в складі замовлення і / або в тексті листівки.

Статус замовлення: якщо Ви не отримали звіт про доставку - це означає, що кур'єр ще не підтвердив доставку і ми поки що, не можемо Вам відзвітувати про її виконанні.


Правила доставки на 7 і 8 березня:

У зв'язку з високою завантаженістю на ці дні, замовлення на доставку і самовивезення прохання оформляти заздалегідь!

Просимо ознайомитися з умовами доставки:

Доставка замовлень проводиться в наступні тимчасові інтервали:

- з 6:00 до 8:00

- з 8:00 до 11:00

- з 11:00 до 14:00

- з 14:00 до 17:00

- з 17:00 до 20:00

- з 20:00 до 23:00

У замовленні обов'язково необхідно вказати контактний номер одержувача. Якщо в період доставки не вдається зв'язатися з одержувачем після 2-3 дзвінків (абонент не бере трубку, немає зв'язку, номер неактуальне) доставка буде здійснена протягом дня, якщо одержувач не вийде на зв'язок, замовлення автоматично переноситься на наступний день і менеджер уточнює коректний номер телефону одержувача.

У ці дні фотозвіт не є гарантованою послугою.

Можливість зміни інформації в замовленні: з 6 березня в замовленнях, оформлених на 8 березня ми не зможемо прийняти зміни в складі замовлення і / або в тексті листівки

Статус замовлення: якщо Ви не отримали звіт про доставку - це означає, що кур'єр ще не підтвердив доставку і ми поки що, не можемо Вам відзвітувати про її виконанні.

Ми приймаємо: