Доставка

1. При заповненні форми замовлення будьте уважні. Вказуйте точний і докладний адресу доставки (будинок , корпус , будова , під'їзд , код , поверх , назва компанії , номер офісу і т.д.). Ми зробимо все можливе , щоб квіти були доставлені Одержувачу в бажаний час . Але , у разі , якщо доставка виявилася неможливою з причини помилково наданих нам даних (помилка в номері будинку , вулиці , Одержувача за даною адресою не існує) , замовлення вважається виконаним.

2. Щоб уникнути помилок і непорозумінь при доставці , ми просимо Вас при заповненні форми замовлення вказувати прізвище , ім'я та телефон Одержувача. Якщо ви впевнені в місці знаходження отримувача і не хочете, щоб менеджер зв'язувався з Одержувачем заздалегідь  вкажіть це в коментарі до замовлення, якщо Одержувача не має на місці в зазначений час, або кур'єр не може потрапити за адресою (закритий двір, не працює домофон, закрита територія), доставка вважається виконаним, повторна доставка оплачується в 2-х кратному розмірі. Квіти , які не вдалося доставити унаслідок відсутності Одержувача і неможливості їх передачі через третіх осіб , зберігаються в Квітковому салоні galleryflowers.com.ua протягом 2 -х діб з вказаною в замовленні дати доставки. Одержувач або Замовник протягом цього часу можуть забрати замовлення в салоні , ми також готові здійснити повторну доставку букета иншому Одержувачу та за іншою адресою.

3. Ми гарантуємо , що вся інформація , передана нам для обробки Вашого замовлення , конфіденційна і не підлягає передачі третім особам. Інформацію про Замовника Одержувач замовлення може дізнатися тільки на основі тексту листівки. Всі інші дані , зазначені при оформленні замовлення , Одержувачу не надаються.

4. В окремих випадках ми залишаємо за собою право еквівалентної заміни квіткових і пакувальних матеріалів з умовою збереження загального вигляду , колірної гами та вартості квіткової композиції. Деякі квіти є сезонними і можуть бути недоступні в даний момент.

5. Зазначені розміри букетів і композицій є приблизними . Реальний розмір квіткових композицій може відрізнятися на 5-10 см (у разі весільних букетів - на 2-3 см).

6. Замовлення може бути скасованне не пізніше 24-х годин до моменту доставки. Повернення грошових коштів проводитися тільки на банківську карту замовника протягом двох робочих днів. Якщо при оплаті замовлення Ви не вказали свої дані, то в разі скасування замовлення повернення і зарахування грошей на протязі п'яти робочих днів.

7.Наш магазин квітів і доставка працюють без свят і вихідних. Доставка проводиться з 7:00 до 21:00. Якщо Ви хочете замовитидоставку на інший час - це обговорюється  на окремих умовах.

 У випадку, якщо Вам потрібна термінова доставка, просимо Вас зателефонувати нам за номером +38 093 838 16 33, також він доступний в вайбере, вацапе і Телеграмі. Можлива термінова доставка від 30 хвилин

 8.Звертаємо Вашу увагу на те, що замовлення на 13 і 14 лютого, а також з 5 по 8 березня просимо оформляти заздалегіть, оскільки у святкові та передсвяткові дні наші співробітники завантажені понад міру.

Мінімальна вартість доставки від 50 гривень і залежить від відстані по місту.


Правила доставки на 14 лютого (Валентинів день)

У зв'язку з високою завантаженістю на ці дні, замовлення на доставку і самовивезення прохання оформляти заздалегідь!

Просимо ознайомитися з умовами доставки:

Доставка замовлень проводиться в наступні тимчасові інтервали:

- з 6:00 до 8:00

- з 8:00 до 11:00

- з 11:00 до 14:00

- з 14:00 до 17:00

- з 17:00 до 20:00

- з 20:00 до 23:00

У замовленні обов'язково необхідно вказати контактний номер одержувача. Якщо в період доставки не вдається зв'язатися з одержувачем після 2-3 дзвінків (абонент не бере трубку, немає зв'язку, номер неактуальне) доставка буде здійснена протягом дня, якщо одержувач не вийде на зв'язок, замовлення автоматично переноситься на наступний день і менеджер уточнює коректний номер телефону одержувача.

У ці дні фотозвіт не є гарантованою послугою.

Можливість зміни інформації в замовленні: з 12 лютого, в замовленнях оформлених на 14 лютого ми не зможемо прийняти зміни в складі замовлення і / або в тексті листівки.

Статус замовлення: якщо Ви не отримали звіт про доставку - це означає, що кур'єр ще не підтвердив доставку і ми поки що, не можемо Вам відзвітувати про її виконанні.


Правила доставки на 7 і 8 березня:

У зв'язку з високою завантаженістю на ці дні, замовлення на доставку і самовивезення прохання оформляти заздалегідь!

Просимо ознайомитися з умовами доставки:

Доставка замовлень проводиться в наступні тимчасові інтервали:

- з 6:00 до 8:00

- з 8:00 до 11:00

- з 11:00 до 14:00

- з 14:00 до 17:00

- з 17:00 до 20:00

- з 20:00 до 23:00

У замовленні обов'язково необхідно вказати контактний номер одержувача. Якщо в період доставки не вдається зв'язатися з одержувачем після 2-3 дзвінків (абонент не бере трубку, немає зв'язку, номер неактуальне) доставка буде здійснена протягом дня, якщо одержувач не вийде на зв'язок, замовлення автоматично переноситься на наступний день і менеджер уточнює коректний номер телефону одержувача.

У ці дні фотозвіт не є гарантованою послугою.

Можливість зміни інформації в замовленні: з 6 березня в замовленнях, оформлених на 8 березня ми не зможемо прийняти зміни в складі замовлення і / або в тексті листівки

Статус замовлення: якщо Ви не отримали звіт про доставку - це означає, що кур'єр ще не підтвердив доставку і ми поки що, не можемо Вам відзвітувати про її виконанні.

Ми приймаємо